07.03.2012

In genunchi

Primavara natura se trezeste la viata si odata cu ea si peisajul nostru muzical. Incepusem sa imi fac griji ca nimeni nu mai scoate melodii comerciale dar iata ca incet incet se dezamortesc cu totii. Pun pariu ca nu ati auzit nici de fata nici de melodie sau cel putin nu va mai aduceti aminte de ea. Nu e problema, succesul se obtine greu si se incepe de jos... 
Imi place ca melodia a inceput promitator. Are o colaborare cu un gagiu care vrea efect de voce de negru in timp ce distinsa noastra cantareata Ruby care se Ouh yeahuieste. Este foarte interesant punctul de vedere al domnului si imi este teama ca nu prea inteleg eu la ce se refera cand ne canta pe repede inainte aceste versuri inainte : " You never know what it is/Till you feel the breeze/And you are on your knees". Am putea zice ca este o ghicitoare dar pentru ce : nu iti dai seama ce este pana cand nu simti briza si stai in genunghi????? Poate aveti voi mai multa inspiratie ca mine. Avem noroc ca primim alte noi indicii in urmatorul lui vers : "You never know/Till is gone/And you are home alone/Waiting for the one". Este miracolul dragostei ce credeati,doar asa se numeste si melodia. Pentru ca Ruby este o cantareata desavarsita partea ei de melodie incepe direct cu refrenul compus dintr-o singura fraza repetata la nesfarsit : "Oh yeah/I believe in the miracle of love/Oh yeah/I believe in the miracle of love/Oh yeah/I believe in the miracle of love/Oh yeah/I believe in the miracle of love". Dupa ce ne-am convins cu totii ca Ruby crede in miracolul dragostei trebuie sa intelegem si cum sta treaba. Sa stim la ce ne expunem cand dam nas in nas cu dragostea asta ca nu e asa de glumit cu ea  : "Now I know how it goes from the start/Cause we are fools/In the matters of the heart". Pana aici a mers cum a mers melodia. Dar ajungem la partea in care ne sunt dezvaluita sentimentele artistei : "The way you make me feel, It’s like claws in my blood/My heart is pumping, /And yeah, it’s so hot! ". Este oare ceva care imi scapa mie? De ce niste gheare in sange ma fac sa ma simt hot? Cine ma alerga de mi-au ramas ghearele? Uff si am ajuns si la sfarsitul melodiei, o melodie care sincer m-a obosit. Deci la sfarsit apare si EL, grozavul, minunatul, de vina pentru toate relele de pe pamant : "You should know, you should know, /That I’m loosing my control, And it’s getting so confusing." dar care poate sta linistit ca macar este iubit : "Forever more, I am sure, /I’ll been lovïng you, /You, you, you." Apoi refrenul si o parte din versuri si strofe se repete ca de obicei. Oricum din toata melodia inteleg ca Ruby crede in miracolul dragostei, iubeste pe cineva dar nu se stie pe cine. 
Astept cu sufletul la gura adevaratele melodii care ne vor incalzi la vara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu